Fotogalerij Deo Dandies

vrijdag 7 september 2007

It's Friday, I'm In Off

He gasten kennen jullie dat nummer van The Cure? Het gaat over de huidige toestand van ons collectief verstand, want... het is vrijdagnamiddag!

Vanavond enen gaan drinken met o.a. G. en zijn vriendin. Wie is G.? Wel, zijn vriendin is Thai, als dat geen hint is.

Wat betreft de klasreünie, jullie geven spectaculair weinig reactie: alleen Eric en Pjotr schijnen nog in leven. Omdat jullie al massaal geantwoord hebben op de eerste mail, zijn jullie eigenlijk al met handen en voeten gebonden, zelfs indien dat in levenloze toestand zou blijken. Daarom slaan Glenn en ik voorlopig nog niet in paniek.

Ik heb nog iets mee te delen ook trouwens: nog steeds 1-0 in de schaakcompetitie Glenn vs. Wouter. Het begon nochtans zo mooi, verleden week dinsdag, 28 augustus. Ik haalde zelfs een stuk (loper of paard) voorsprong. Glenn stond op het punt het onderspit te delven, toen ik een opvallend domme zet beging. We besloten die terug te nemen, en speelden verder voor de remise (als ik het eindspel won) of Glenns winst (als Glenn won). Het eerste is dus nog net gelukt. Maar ik neem mijn revanche nog wel, Glenn. Misschien een herdersmatje vanavond op café, als gij al goed beschonken zijt omdat ik zo leep ben u te trakteren, woehaha.

1 opmerking:

MiGlainne zei

It's almost Monday have to plug in again, aaaarrrrhgggghhghgghg.

Gebruikaanwijzing

Wie wil posten bij de deo dandies blijft op deze manier praktisch:

(1) Noem een dandy steeds bij voornaam (bijvoorbeeld: Guy) en gebruik (maximaal) de eerste letter van zijn achternaam (bijvoorbeeld D) . Al qlear?

(2) Vergeet uw bijdrages niet aan te branden; edoch, niet rechtstreeks in de vlam richten bij spuiten.